• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

Wyślij odpowiedź

Podczas wysyłania wiadomości, pojawiły się następujące błędy:
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
Załączniki i inne opcje
Załącz:
Przeciągnij i upuść tutaj swoje pliki
Cancel all Upload all Dodaj pliki
(Wyczyść załącznik) (więcej załączników)
Ograniczenia: Pozostało 4

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć

Podgląd wątku

Wysłany przez asdasd_007
 - 26 Lis 2019, 12:14:11
Starak, twoje lokowanie produktu jest gówno warte.
Nikt nie będzie czekał 2 dni w razie awarii.
Wysłany przez starak
 - 26 Lis 2019, 10:00:09
Bardzo dobrze, obecnie korzystamy z takiego właśnie rozwiązania w firmie i nie wyobrażam sobie korzystać z innego. Szczegolnie, ze mam usługi 24 godziny na dobę.  Powyższe udogodnienie pozwala w sytuacji kryzysowej rozpocząć działania naprawcze jeszcze zanim pracownicy przystąpią do pracy, skracając tym samym czas niedostępności systemów i zasobów sieciowych. Dodatkową zaletą z oddania sieci w outsourcing jest oszczędność w nakładach na pozyskiwanie, utrzymanie i rozwój kompetencji w tym zakresie.

Skontaktuj się z firmą It center, mają w tym duże doświadczenie.
Wysłany przez asdasd_007
 - 26 Lis 2019, 09:33:59
Po pierwsze nie traktuj outsourcingu jako recepty na brak informatyka za 2500 zł miesięcznie, bo taniej nie będzie. Reszta zależy od tego czego oczekujesz i trzeba to precyzyjnie i dokładnie zawrzeć w umowie, żeby obsługa nie jeździła kiedy się komuś bateria w myszce wyczerpie, bo to jednak koszty. Umowa o prace jest prosta, a w razie wątpliwości wydajesz polecenie służbowe. W wypadku outsorcingu tak nie ma. Musisz z góry wiedzieć czego oczekujesz: czy utrzymania oprogramowania, kopii zapasowych danych, licencji itd. czy też serwisu sprzętu. Umowę można skonstruować praktycznie dowolnie, więc trzeba dokładnie wiedzieć jaki będze zakres umowy i za co się płaci.
Wysłany przez Salons
 - 26 Lis 2019, 09:17:37
Czy ktoś moze korzystał z outsourcingu it w zakresie rozporządzania siecią komputerową w firmie? Jak się to sprawdza?
SMF spam blocked by CleanTalk