• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

Wyślij odpowiedź

Podczas wysyłania wiadomości, pojawiły się następujące błędy:
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
Załączniki i inne opcje
Załącz:
Przeciągnij i upuść tutaj swoje pliki
Cancel all Upload all Dodaj pliki
(Wyczyść załącznik) (więcej załączników)
Ograniczenia: Pozostało 4

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć

Podgląd wątku

Wysłany przez jabba405
 - 27 Lip 2018, 16:42:44
Sądzę, że warto zostawić ten temat specjalistom z tego obszaru. To może być najlepsze możliwe rozwiązanie.
Wysłany przez leilei1
 - 11 Cze 2018, 10:04:58
chenlina20180611
ysl makeup
lululemon
harry winston jewelry
chloe handbags
ferragamo belt
sophia webster shoes
swarovski rings
jordan 3
tommy hilfiger polo shirts
nike outlet online
versace clothing
linda farrow sunglasses
jordan 6
chrome hearts jewelry
tiffany rings
monster headphones
babyliss pro nano titanium
jordan 31
jordan 32
bottega veneta sunglasses
armani jeans
tiffany co
persol sunglasses
ferragamo belts
new balance
jordan 8
tom ford sunglasses
james harden jerseys
kobe 12
gentle monster sunglasses
chi flat iron
chanel outlet
calvin klein jeans
curry 5
yves saint laurent sunglasses
paul george shoes
kd 10
manolo blahnik
tom brady jerseys
alexander mcqueen
nike store
clarisonic
onitsuka tiger shoes
kd 8
teva sandals
dior sunglasses
russell wilson jerseys
burberry sunglasses
lebron 14
chanel outlet
huf clothing
russell westbrook shoes
supra shoes
lebron james jerseys
converse
barbour jackets
ysl handbags
kobe 11
hermes uk
mikimoto jewelry
dyson hair dryer
pelikan pens
ray ban
levi's jeans
nike flight bonafide
bulgari jewelry
g-star jeans
cartier sunglasses
reebok classic shoes
lebron ambassador 10
lebron soldier 9
soldier 11
ferragamo handbags
skechers sandals
freshjive clothing
champion clothing
lebron soldier 10
abercrombie and fitch
designer sunglasses
guess handbags
ghd hair straighteners
basket nike
nike dunks sb
dolce and gabbana sunglasses
marcelo burlon
nike shoes
saucony shoes
calvin klein outlet
kd 10 elite
nike hyperdunks
dak prescott jerseys
isabel marant shoes
nike kyrie 2
tiffany jewelry
miu miu sunglasses
mac cosmetics
mulberry handbags
parajumpers jackets
philipp plein outlet
mac makeup
bvlgari sunglasses
jimmy choo sunglasses
gucci outlet
versace sunglasses
hollister outlet
x-large clothing
nike outlet
giannis antetokounmpo jerseys
replica watches
supreme clothing
balmain jeans
tiffany jewelry
diesel jeans
prada sunglasses
kevin durant shoes
the hundreds clothing
vetements clothing
puma outlet
burberry clothing
moose knuckles jackets
kevin durant jerseys
tory burch sandals
lacoste jeans
dsquared2 outlet
alife clothing
insanity
dior handbags
under armour shoes
carrera sunglasses
arc'teryx jacket
keen sandals
karen millen
dsquared2 jeans
basketball jerseys
ralph lauren jeans
woolrich jackets
ray ban wayfarers
maui jim sunglasses
pandora jewelry
carson wentz jerseys
fossil handbags
kyrie 4
chopard jewelry
ferragamo shoes
givenchy bags
omega watches
curry 3
jimmy choo
jordan 9
gucci handbags
adidas soccer
steph curry jerseys
nike canada
jordan 14
armani handbags
hermes jewelry
bally shoes
pasotti ombrelli
snapback hats
basket store
tory burch shoes
ray ban
versace bags
vans
beats pills
jordan for kids
insanity workout
nobis jackets
lululemon sale
curry 2
kd 9
oakley sunglasses
nicholas kirkwood
nike air max
nine west
adidas crazy
jordan clothing
furla handbags
ralph lauren
curry 4
prada sunglasses
abercrombie outlet
kristaps porzingis jerseys
victoria's secret
lebron 13
antonio brown jerseys
jordan 4
jordan 13
kobe 10
a bathing ape
chanel handbags
air foamposite
bose headphones
air more uptempo
golden goose shoes
aaron rodgers jerseys
police sunglasses
jordan 2
lee jeans
fendi sunglasses
air zoom pegasus
marc jacobs bags
ghd hair straighteners
jerseys from china
kyrie irving jerseys
givenchy jewelry
philipp plein outlet
lebron 15
omega watches
armani sunglasses
bape clothing
10 deep clothing
ferragamo sunglasses
spalding basketball
visconti pens
russell westbrook jersey
chloe sunglasses
yoga pants
jordan 7
soccer jerseys
jbl speakers
dolce and gabbana
nike air trainers
jordan 10
tiffany and co
chenlina20180611
Wysłany przez administrator
 - 09 Wrz 2016, 12:10:15
Nowa odsłona forum.


Drodzy użytkownicy. Od dziś korzystacie z nowej odsłony naszego forum.
Mamy nadzieję, że szybko przyzwyczajcie się do nowej wersji i docenicie wszystkie narzędzia i możliwości jakie oddajemy do waszej dyspozycji.
Chętnie poznamy wasze uwagi i sugestie. Wysyłajcie je na [email protected] .
Wysłany przez kol
 - 27 Lis 2012, 21:53:31
raz byłem i nigdy więcej nie będę NIE POLECAM !!!!! tylko komputronik
Wysłany przez Hrabia
 - 21 Lut 2012, 00:09:33
takie są realia Suwałk...
Wysłany przez projekt
 - 30 Sie 2011, 16:23:39
Melex, jeżeli chodzi o Actiwe to 2 razy byłem świadkiem że to właśnie przez ich głupotę reklamacja towaru trwała miesiąc, - towar wysłali dopiero po dwóch tygodniach, dowiedziałem się tego od serwisu, gdyż jak po 2 tygodniach zaszedłem do Actiwy pytać się co z moim laptopem to mi odpowiedzieli że jeszcze w serwisie, więc zadzwoniłem do serwisu a tam otrzymałem informację że dopiero wczoraj do nich dotarł. Poza tym obsługa mimo wszystko jest u nich na niskim poziomie, mają niską wiedzę, zapewne to nie wina pracowników tylko pracodawcy, gdyż nie potrafi solidnie zapłacić i jest tak jak widać. Ja zdecydowanie bardziej wolę zapłacić więcej i kupić w jakiejś sprawdzonej firmie, chociażby w kompurtroniku.
Wysłany przez Coval
 - 26 Sie 2011, 13:53:29
Też się dołączę, chociaż nic tam nie kupuję.
Klientka przyniosła mi kompa do naprawy - reinstalacja systemu.
Z wszystkimi płytkami jakie od nich dostała. Okazało się, że nie ma płyt od Windowsa i Office. Dzwoni do nich - \"Pani się śpieszyła jak kupowała komputer, dlatego nie daliśmy\".
Totalna porażka.
Wysłany przez Melex
 - 15 Sie 2011, 00:17:20
Jeżeli coś piszecie to najpierw radzę sprawdzić stan faktyczny głupot i niewiedzy jaką wypisujecie. Jeżeli przynosicie jakiś zakup na gwarancji do sklepu to jest on tylko pośrednikiem między wami a producentem i robi łaskę, że to w ogóle przyjmuje, niektórzy są tak ograniczeni, że nie potrafią zapakować paczki i wysłać do serwisu (gdzie w takim przypadku odbywa się to szybciej). Gwarancji producent udziela dobrowolnie. Jak reklamować chcesz w sklepie, trzeba powołać się na niezgodność towaru z umową i tu odp. musi nastąpić w ciągu 14 dni, jeżeli jest jej brak tzn.,że została niezgodność uwzględniona a kiedy towar zostanie naprawiony lub wymieniony, tego ustawa nie precyzuje.
Za gwarancję odpowiada producent a za niezgodność sklep i na ich spory odpowiada prawnik po konsultacji z serwisantem. Jak się domyślam, żaden z was nie zanosił towaru z wypełnioną niezgodnością, a większość darła pysk w sklepie na sprzedawcę, od którego nic nie zależy, poza przyjęciem towaru na reklamację. Radzę najpierw zorientować się w swoich prawach a potem dopiero bić pianę. Obowiązkowa lektura dla pieniaczy:ABC konsumenta – co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji.
Wysłany przez Mariusz
 - 20 Lip 2011, 18:48:04
Oczywiście jakość usług ACTiWA jest na bardzo niskim poziomie, to nie ulega wątpliwości. Miałem problem z tuszem HP około 1,5 roku temu, proces reklamacji miał trwać 2 tygodnie wg zapewnień Pani ze sklepu na Minkiewicza. Musiałem odwiedzać sklep 5 krotnie bo za każdym razem inną bajkę obsługa mi serwowała. Reklamacja trwała 4,5 tygodnia !!!
Następny przypadek z przed dwóch tygodni. Postanowiłem zakupić nowy zestaw komputerowy, obszedłem sklepy komputerowe i zostawiłem mój typ zestawy w trzech ACTiWA, Eltechbiur (Noniewicza), Komputronik.
Z komputronika zrezygnowałem z uwagi na wysoką cenę, z Eltechbiur dostałem mailem wycenę zestawu tego samego dnia, a z ACTiWA żadnej odpowiedzi, po 6 dniach zaszedłem a Pani mówi że zapomniała, to mi wystarczyło z usług zrezygnowałem. Tak wygląda obsługa w tym sklepie, apropos jakość usług w wielu sklepach i punktach usługowych i bazarze w Suwałkach stoi na niskim poziomie, ale każdy handlowiec tylko narzeka na fakt konkurencji ze strony dużych sieci handlowych. Brak słów
Wysłany przez Hubert
 - 29 Maj 2011, 14:54:16
Witam, czytam tu trochę o tym eltechbiurze, cóż, niektóre rzeczy rzeczywiściesię zgadzają. Jednak chcę zapytać o coś innego - mianowicie, pozostawiłem w napraiwe 10 miesięcy temu notebook HPDV6000 - standardowy problem jedno długie piknięcie i dwa krótkie. Zapłaciłem 500 zł za naprawę. Od wczoraj problem powrócił. Niestety, nie ja odebrałem sprzęt ze sklepu, dlatego mam tylko świstek, który otrzymałem po zaniesieniu sprzętu w celu naprawy. Czy ktoś wie, czy jest jakaś gwarancja na te ich usługi? Według mnie musi coś być, przecież nie będę co rok wydawał 500 zł cały czas za tą samą usterkę. Proszę o odp.
Wysłany przez Hrabia
 - 08 Maj 2011, 22:09:02
Ja chodziłem ostatnio po suwalskich sklepach komputerowych chciałem kupić notebooka ciekawego nie znalazłem. Zawsze mówili sprzedawcy możemy zamówić + marża sklepu. Zdecydowałem się kupić przez allegro. Notebooka ASUSA k52j przysłali mi z Krakowa. Jestem bardzo zadowolony :)

Nie daj się sklepowym pijarowcom :)  
Wysłany przez Majster
 - 04 Maj 2011, 22:27:43
WYPOWIEDŹ NA TEMAT ELTECHBIUR

Witam!
Moim zdaniem najgorszy sklep komputerowy to ELTECHBIUR, rzekomy ALSEN.
Znajomy poszedł do tego sklepu, aby nabyć laptopa. Wczesniej zrobił wydruk na stronie Alsenu, aby upewnić się, że nie zrobią go w wała.
Sprzedawcy w Eltechbiurze zawsze mówią, że są partnerem sieci Alsen i zamawiając na stronie możesz bezpłatnie odebrać po cenie na która jest na stronie swój sprzęt- bez dodatkowych opłat.
Znajomy wydrukował ofertę i udał się do Eltechbiuru. Docelowo na stronie Alsenu laptopik kosztował 1600zł. Mówiąc że jest bardzo zdecydowany na ten właśnie model i na początku nie ujawniając tego, że widział go na Alsenie. Sprzedawca na początku chciał wcisnąć mu go za 2250 zł, potem gdy dał mu kartkę z wydrukiem zaczął go bajerować że oni go mają niby z innej hurtowni. Absolutnie nie chciał mu go sprzedać za cenę podaną na Alsenie, chociaż przy laptopie była plakietka \"Alsen\". Także proszę Państwa, proszę  porównywać cen i nie kupować odrazu tego co proponują Eltechbiurarze i inni.

I chciałbym również uczulić, na kupno Notebooków, które chodzą całymi dniami włączone na półkach, znajoma kupując niby przecenionego Notebooka z półeczki, którego później poznałem, jak się okazało bateria była bardzo wyeksploatowana, co wykazało badanie miernikiem. Po paru miesiącach sporadycznego używania Notebooka, bateria siadła totalnie. Nie chcieli uwzględnić reklamacji na baterię. Tłumaczyli się tym, że Notebook był praktycznie cały czas włączony, więc nie dziwne że bateria jej się posypała. Zarzucali nieprawidłowe użytkowanie.

Zwłaszcza oni reklamują się jako sieciówka ogólnopolska ALSEN. Nieźle też nabijają na drobiazgach typu Pen drive, zdarza się ze pen kosztuje na Alsenie 27 zł a oni żądają ponad 30 zł i to jeszcze z łaską! Skandal!!! Wtedy trzeba mówić że zamówię sobie i tak na Alsenie i przyjdę odebrać za Free po tańszej cenie.
Nie dajcie się nabrać.

Obsługa jest tragiczna. Ludzie, którzy reklamują się jako fachowcy tak naprawdę są mało rozgarniętymi sprzedawcami. Jednym z nich jest chłopaczek, który do niedawna pracował jako \"serwisant\" w Firście. Serwis sprzętu jest tragiczny. Sprzedają programy fakturowo-księgowe, a po zakupie mają człowieka w ****. Sklep ten prowadzi politykę- sprzedaj klientowi i go olej.
A słodka blondi myśli, że zrobi ładne oczy i wciśnie nawet ostateczny bubel, który nie schodzi z pułek.
Nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi na proste pytania. A ludzie, którzy pracują w firmie, która jest producentem kas fiskalnych po prostu z nich drwią. Poczytajcie chociaż książkę serwisową Panowie!!!!!

Sprzedawcami zatrudnionymi są głównie ludzi po liceum, lub studenci, którzy nie mają ZIELONEGO POJĘCIA O SPRZĘCIE KOMPUTEROWYM!!!!. A co może nie prawda???? :o.
Co może wiedzieć po ogólniaku taka lala jedna czy druga i wciska lipe jak idzie.

Kolejną sprawą, jest \"RABAT\", który udziela Eltechbiur. Zachodzisz i chcesz Pen Drive, ile to będzie kosztowac?? A lalunia mówi: no jak dla Ciebie z rabatem to..... tyle i tyle. Motyw jest taki, że po tym rzekomym \"rabacie\", otrzymujemy rzeczywistą cenę jaką powinniśmy zapłacić. Część asortymentu przypatrzcie się specjalnie nie jest oznaczona ceną.

Nie dajcie się oszukać! Wiadomo że to jest czysty marketing, ale nawet biorąc sprzęt z innej hurtowni Eltechbiur nie może narzucać marży 100%.


Wypowiedź nie miała na celu obrażenia nikogo z osób tam zatrudnionych, jest jedynie opinią w mniemaniu wielu klientów.
Wysłany przez maly6224
 - 17 Kwi 2011, 14:28:47
Witam wszystkich byłych klientów punktu handlowego ACTIWA na ul.Minkiewicza.Opiszę wam co przydarzyło się mnie w tym pożal się...sklepie.Kupiłem u nich laptopa Dell z w miarę dobrym osprzętem i oprogramowaniem i już po trzech dniach użytkowania zaczęły się problemy zawieszanie się systemu,grafiki,napęd CD-DVD pracował jak kierat itp.Odniosłem sprzęt i usłyszałem kupił pan pana problem zszokowała mnie ta informacja no i oczywiście nic nie zrobią więcej.Na własną rękę musiałem znależdz serwis i dostarczyc sprzęt.Wyobrażcie sobie co czytam w opisie naprawy:wymiana dysku,matrycy,napędu DVD,oprogramowanie.Zszokowało mnie to,że nowy sprzęt był tak uszkodzony.Oczywiście mysz bezprzewodową którą dokupiłem okazała się też uszkodzona.Oddałem ją i po sprawdzeniu przez ich serwis okazało się,że faktycznie jest uszkodzona czym byli bardzo zdziwieni.Oczywiście na nową muszę poczekac jak i na telefon kiedy to będzie.Drodzy przyszli klienci tego sklepu omijajcie go z daleka jak nie chcecie przykrych rozczarowań i niepotrzebnej nerwówki.Były klient punktu na ul.Minkiewicza.



  :(
Wysłany przez Jaćwing
 - 31 Lip 2010, 18:33:34
Anka, wybacz bezpośrednią szczerość lecz Twoja znajomość preferencji i sposobu działania ,,chłopaków\'\' z tegoż sklepu naraża na szwank, albo Twoją cześć niewieścią , albo orientację wyżej wymienionych, którzy lubia w necie być Anką i robić reklamę na forum.

pozdro jakakolwiek by nie była Twa kondycyja moralna
i pozdro również jaka by nie była procentowość Ankowatości w ,,chłopakach\".

Wysłany przez anka
 - 02 Cze 2010, 16:04:55


Co do Activi to niestety muszę się zgodzić z panami wyżej, a co do sklepu na Waryńskiego to kupiłam tam około rok temu Laptopa, wszystko bardzo dobrze działa, miałam jeden serwis, komputer został wysłany do naprawy i w przeciągu 2 tygodni dostałam sprzęt naprawiony który działa do dzisiaj bez szwanku.


W activi natomiast kupiłam kiedyś tusz do drukarki lecz okazało się że to  nie ten - sprzedawca nie zwrócił mi  pieniędzy ale zaproponował kupno nowego tuszu, na Waryńskiego chłopaki przynajmniej odejmą cenę poprzedniego tuszu i za małą dopłatą kupuje drugi tusz.


W Activi nawet płyt nie kupujcie bo nie są okrągłe :)
SMF spam blocked by CleanTalk