A na poważnie
wybudowanie jednej lini przekroczy koszt całego budżetu komunikacji miejskie z kilku lub nawet kilkunastu lat:
położenie torów na suwalskich górkach spowoduje wywiezienie tysięcy ciężarówek piasku i nawiezienie nasypów to tylko początek
ciężki sprzęt sparaliżuje ruch na co najmniej rok w wariancie optymistycznym
zakup wagonów to kilkaset tysięcy (mam nadzieję że zł, chyba że pawag wrocław splajtował to euro) za sztukę
zbudowanie infrastruktury elektrycznej: linie, transformatory zabezpiczenia itd
Wielu kierowców z mpk straci pracę i urwie łeb temu profesorkowi, więc dojdą koszty pogrzebu i sprawy sądowej (sorry musiałem zażartować)
Opłaty koncecyjne na nowy rodzaj przewozu pasażerów i certyfikat na nowy rodzaj transportu publicznego przewyższą wpływy z co najmniej pierwszego roku roku użytkowania takiej lini
itd itp...
wybudowanie jednej lini przekroczy koszt całego budżetu komunikacji miejskie z kilku lub nawet kilkunastu lat:
położenie torów na suwalskich górkach spowoduje wywiezienie tysięcy ciężarówek piasku i nawiezienie nasypów to tylko początek
ciężki sprzęt sparaliżuje ruch na co najmniej rok w wariancie optymistycznym
zakup wagonów to kilkaset tysięcy (mam nadzieję że zł, chyba że pawag wrocław splajtował to euro) za sztukę
zbudowanie infrastruktury elektrycznej: linie, transformatory zabezpiczenia itd
Wielu kierowców z mpk straci pracę i urwie łeb temu profesorkowi, więc dojdą koszty pogrzebu i sprawy sądowej (sorry musiałem zażartować)
Opłaty koncecyjne na nowy rodzaj przewozu pasażerów i certyfikat na nowy rodzaj transportu publicznego przewyższą wpływy z co najmniej pierwszego roku roku użytkowania takiej lini
itd itp...