• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

Kto jest za usunięciem tego forum proszę sie wpisać poniżej

Zaczęty przez agneziaj, 18 Gru 2009, 20:53:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

anonim_gal

To forum jest jak RADIO MARYJA,jeśli piszesz tu tak jak oni chcą i im się podoba to to możesz pisać i nie zostaniesz usuniety,jeśli przeciwko nim i coś na nich to cię zablokują i usuną post.

clod

Drodzy malkontenci!
Nikt nie jest bez wad, ale z drugiej strony nikt tu nikogo pod pistoletem na siłę nie trzyma!
A ilu z tych obrzucających ma na tyle odwagi, żeby podpisać się z imienia i nazwiska?
Jeżeli wam to forum nie odpowiada to trudno, wylewać łez nie będziemy.
Załóżcie swoje małe prywatne fora!
Ciekawe ilu będzie tam użytkowników...
Tylko rzetelna i wytężona praca jednostki zapewni sprawne działanie kolektywu.

fresh

anonim_gal! raz juz z tego forum wylecialeś za rozrabianie, mało było?

tajna

No cóż, staruszek (jak ktoś pokazał w innym temacie o prostytucji, że jest pracownikiem firmy salamona)niewątpliwie jest osobą wnoszącą coś nowego do forum. Szef tej firmy pisze książki z dziedziny psychologii, a pracownicy, jak widać po staruszku, też są związani z literaturą i kulturą, szkoda tylko, że tak jednostronnie:)
kulturalne suwałki

vanillacat

Anonim_gal poki co Twoich postow nikt nie usuwa, mimo ze jak mi sie wydaje nadmiernie krytykujesz forum dlatego ze zostales z niego wykluczony. Ale zrozum to ze tutaj jest regulamin i nalezy sie do niego podporzadkowac, a reszta nalezy do Ciebie :) Takze moze zamiast pielegnowac w sobie zawisc ciesz sie ze wrociles tu znowu i zajmij sie innymi tematami. :)
Tajna a co ma temat staruszka do forum?  ??? Jak pisze ksiazki z psychologii to tym lepiej jednak znany nam wszystkim p. Samson tez pisal ksiazki o psychologii i wyszlo co z niego bylo za ziolko  :] takze nie sadz po pozorach  ;)  :D
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

Anzelm

tajna jest chory. Tajna pisze kiepskie książki i złości się na wszystkich, którzy osiągnęli sukces (zwłaszcza finansowy). Nawet mi się nie chce komentować jego \"śledczych\" informacji. Nie jestem tym, za kogo mnie ma, choć czasem korzystam z serwera, który \"wyśledził\". To nie ma znaczenia. Jestem sobą. On chyba nie...

vanillacat

Anzelm prosze nie obrazac uzytkownikow :) bo nastepne posty zostana usuniete.
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

Anzelm

Waniliowy kocie, nie wiem, co mogłoby ich obrażać? To, że ostro reaguje, gdy ktoś nie mając żadnych argumentów próbuje naruszać (choć nieudolnie) zasadę anonimowości na forum? Nie myślisz, ze takie wpisy powinny być usuwane, bo niedługa poza nie mającymi nic do powiedzenia frustratami i domorosłymi śledczymi, nikt nie będzie się chciał wypowiadać? To, tak spokojnie, pod rozwagę. I... a propos Samsona... To jest dramat i nie osądzałbym tak lekko... Pedofilia jest czymś w bardzo złym guście. I... jakże łatwo przykleić łatkę... Znałem Samsona osobiście. Wiem, że bardzo wielu pacjentom (jak najbardziej nieletnim) bardzo pomógł. W pewnym momencie stracił kontakt z rzeczywistością. Nie ulegajmy wyrokom pism kolorowo brukowanych.

vanillacat

Anzelm mnie katowali na studiach jego ksiazkami, i zawsze bylam w opozycji, nie popieralam faceta ani jego metod :) po prostu do mnie nie przemawial, ani on ani jego dorobek i nadal sadze tak samo. Moze i stracil kontakt z rzeczywistoscia, moze byl taki zawsze tylko sie maskowal. Trudno powiedziec, nie jestem bieglym psychiatra.
Anzelm zaloz stalego nicka i nie bedzie widac Twojego ip :)
Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

administrator

Nowa odsłona forum.


Drodzy użytkownicy. Od dziś korzystacie z nowej odsłony naszego forum.
Mamy nadzieję, że szybko przyzwyczajcie się do nowej wersji i docenicie wszystkie narzędzia i możliwości jakie oddajemy do waszej dyspozycji.
Chętnie poznamy wasze uwagi i sugestie. Wysyłajcie je na [email protected] .

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Nazwa:
Email:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć

SMF spam blocked by CleanTalk