• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

Skomentuj nowy wygląd serwisu

Zaczęty przez luki, 31 Mar 2005, 15:55:38

Poprzedni wątek - Następny wątek

luki

Sam jportal na prowadzenie portalu takim jakim jest suwalki.info to za mało jednak kiedy doda się kilka własnych skryptów jest całkiem ok:)

oskar89

Ja się na tym nie znam bo nie zrobiłbym takiej strony (wogóle nie umiem)ale skoro tak to ok. :D

luki

Oskar dobra koniec na dziś idź spać !!! Jutro sobie popiszesz jeszcze:D

oskar89

Rzeczywiście się trochę rozpisałem.Dobranoc wszystkim. :P

vanillacat

Chodz nierownymi drogami, latwiej wytlumaczysz swoje potkniecia.

oskar89

Ludzie opanujcie się.To nie strona o różowej panterze tylko o Suwałkach.Jak chcecie inny kolor to może niech admin zrobi ankietę. ???

Emka13

Różowy kolor..?E tam..mi sie podoba taki:P
...::Emka::...

Emka13

...::Emka::...

oskar89

Nie tylko na tym forum się tak rozpisuję.Jestem po prostu forumowa gaduła. ;)

Wincenty

Oskar pisz powoli, bo sie rozpędzasz -jestes gadułą

Wincenty

Oskar pisz powoli, bo sie rozpędzasz -jestes gadułą

Emka13

Hehe:lol: Gratulacje!Chyba zależało Ci na tym bilecie:PMasz ciekawe posty i komętarze.Należał Ci sie ten bilet.Oby tak dalej...Jesteś spox;)  Pozdro dla wszystkich;)
...::Emka::...

oskar89

Zależeć to mi w sumie nie zależało bo jakbym chciał to bym i ze swojej kasy poszedł co zresztą często robię ale skoro wygrałem to czemu właściwie mam nie skorzystać.Miło czasem dla odmiany coś wygrać.A za często to to mi się nie zdarzało.Mam w sumie swego rodzaju satysfakcję że mnie ktoś docenił.I poza tym to dzięki Emka i też jesteś spoko.Fajnie jest pogadać z kimś na poziomie. ;)

Emka13

;) nie ma za co:P Poprostu uwazam je jesteś spoko i że potrzeba Cie ne forum ,  bo by krótkie były posty i komenty.Ty jak piszesz po klawiaturze to chyba nie widzisz Swoich palców:PPozdro8)
...::Emka::...

oskar89

Bezwrokowo to ja piszę średnio ale tak normalnie to piszę bardzo szybko. ;)

Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Nazwa:
Email:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć

SMF spam blocked by CleanTalk