• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

praca w Aquaparku

Zaczęty przez arvude, 07 Kwi 2010, 11:43:21

Poprzedni wątek - Następny wątek

arvude

Czesc!moze ktos z Was slyszal jak dostac prace w powstajacym u nas Aquaparku?gdzie zapukac ?gdzie pytac?

nesek

jak ktos cos bedzie wiedzial to i tak cie nie powie

Setter

to miejskie centrum, może w OSiRze będą coś wiedzieć, o ile już nie jest za późno - moze miejsca zostaly wczesniej obsadzone... tylko glosno mysle, nie wiem, jak jest

czip

pewnie ze nikt nie powie każdy chce zarobić te 1200zł

Bruu

W Suwałkach takie posady rozdają Plagiator z Jożinem.

młody


guzik

Nie ma jeszcze najemcy który będzie prowadził centrum odnowy biologicznej w aquaparku - żadna rekrutacja się jeszcze nie zaczęła. Także spokojnie jest jeszcze dużo czasu do otwarcia - na kilka miesięcy wcześniej ok sierpnia - września zacznie się poszukiwanie pracowników. No chyba że ktoś  chce zostać kierownikiem aquaparku - ten stołek z pewnością jest już zarezerwowane.....
guzik

arvude

dzieki za info.o posadzie kierownika nie śmialbym nawet marzyc,znalesc cokolwiek!
POZDRAWIAM!

nowy

Ja z kolei słyszałem, że już i na głównych techników obiektu stanowiska są zaklepane. Więc jak zwykle nie masz znajomości=nie masz pracy  ???
POZDRO Suwalki-PL

Wiola

ja słyszałam ze podania przyjmują ale i tak muszisz miec wtyczkę żeby sie dostac. Podań jest bardzo dużo a miejsc nie dla wszystkich.
fuck

ilonka86

a gdzie niby przyjmują te podania?

Gośka

Podania przyjmują w kadrach OSiR-u,w budynku przy stadionie WIGRY(chwilowo biuro jest tam,bo u siebie mają remont).Fakt podań mają wiele,ale nabór będzie jesienią.
Pozdrawiam!!!

Wiola

fuck

monika


Fikou


Szybka odpowiedź

W szybkiej odpowiedzi możesz użyć kodów BBC i uśmieszków tak jak przy normalnej odpowiedzi.

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Nazwa:
Email:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć

SMF spam blocked by CleanTalk