• Witamy na Suwałki Forum informacyjne - Forum Suwałki.info.

Szelment - stacja narciarska

Zaczęty przez banknot, 23 Lut 2011, 14:11:05

Poprzedni wątek - Następny wątek

banknot

Witam państwa.
Chciałbym w  tym wątku poruszyć sprawę Stacji narciarskiej w Szelmencie, a mianowicie obsługi wyciągów narciarskich.
Jeżdżę na nartach od kilku lat i do tej pory udało mi się   bywać przeważnie w polskich górach i to co mi się rzuciło w oczy to obsługa wyciągów. Na naszej stacji bywam raz w tygodniu i co mnie martwi to to że obsługa raczej nie chętnie jest pozytywnie nastawiona do swoich obowiązków można to zauważyć:zaśnieżone talerzyki, doły w torach po których porusza się narciarz jadący na wyciągu, żywej duszy na powietrzu tylko wszyscy siedzimy w swoich \"domkach\" a to że ktoś pada na wyciągu to pewnie nie umie jeździć na nartach ? Brak jakiej kol wiek dobrej woli. A przecież kompleks bardzo fajny i ściąga dużo osób i bardzo fajnie by było widzieć zaangażowanie tych ludzi w prawidłowe utrzymanie marki tego produktu. Mam jeszcze propozycję aby zmodernizować \"Czarną trasę \" gdyż mało kto z niej korzysta a przecież można trochę zniwelować i będzie przyjazna wszystkim i rozłoży równomiernie tłok panujący w dni wolne.
Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem ale mam nadzieję że więcej naszej społeczności wypowie się na ten temat.
suwalski

biospec

mam te same odczucia co ty banknot - widzę to w ten sposób - gdyby szanownego pana dyrektora/wicedyrektora zmieniać co pół roku za brak efektów i skargi to w końcu obecnie panujący ruszyłby 4 litery i wydał odpowiednie polecenia swoim podwładnym - ja nie mam pretensji do tych ludzi z obsługi - ale najgorzej, że dyrektor placówki nie uczula swoich ludzi tylko bierze grube tysiące za nic-nie-robienie---a z taką infrastrukturą można wiele zrobić

druga sprawa to fakt, że to jednak państwówka - czyli czy się stoi czy się leży 1200 się należy - gdyby to był prywaciarz takich rzeczy byśmy nigdy nie zobaczyli na stoku